Close

Co je remarketing

Remarketing je technika, při které se nejdříve návštěvníci tvého webu díky speciálnímu kódu označí a když pak přijdou na weby, které obsahují inzerci, zobrazují se jim tam tvé reklamy. Jistě to znáš. Hledáš třeba letenky na internetu a následující dny [klikněte zde…]

Co je PNO

Ukazatel PNO udává, kolik procent z obratu padlo jako náklady na jeho vygenerování. PNO = náklady / obrat Pro spočtení podílu nákladů na obratu potřebuješ dvě věci náklady = kolik daný kanál či kampaň stála peněz obrat = kolik tržeb [klikněte zde…]

Technická SEO analýza

Přirozené vyhledávání neboli kanál organic často na web přivádí nezanedbatelnou část návštěvnosti. A i přesto se setkávám s tím, že v PPC sledují markeťáci a provozovatelé webů PNO až na úroveň reklamní sestavy spíše, než aby se alespoň trochu věnovali [klikněte zde…]

Sloupce v Google Ads

Pro vyhodnocení výkonu v Google Ads se hodí sledovat celou řadu metrik. Těch jsou dostupné ale celé desítky. Naštěstí Ads umožňují nadefinovat si vlastní sadu sloupců. V té si vybereš jaké sloupce a v jakém pořadí se ti zobrazí. Jak [klikněte zde…]

Checklist pro kontrolu GTM

Podobně jako je dobré udělat kontrolu Google Analytics dle checklistu při přebírání nového účtu, tak i u Google Tag Manageru ti doporučuji projít následující nastavení. Při kontrole ověříš: přístupová práva správné vložení kontejneru do webu údaje v dataLayeru proměnné značky a triggery [klikněte zde…]

Co jsou Google Ads

Google Ads je produkt Googlu, který slouží inzerentům k zadávání PPC reklamy na Googlu. Stále ještě můžeš narazit i dřívější označení Google AdWords. Alternativou k Ads je nástroj Sklik od Seznamu. Ten použiješ ale jen při cílení na ČR. Co [klikněte zde…]