Close

Co je PPC

PPC je zkratka pro anglické Pay Per Click. Jde o označení pro online reklamy, kde se platí za každé kliknutí na tuto reklamu. PPC reklama reklama se zadává přes PPC systémy. V Česku jde především o Google Ads a Seznam [klikněte zde…]

Atribuce v online marketingu

Atribuce v online marketingu označuje proces přiřazení konverze ke zdroji návštěvy. Jinými slovy nám jde o to rozhodnout které zdroje návštěvnosti k finální konverzi přispěly a případně v jakém poměru. Atribuce je přiřazení konverze k marketingové investici Proč vůbec atribuci [klikněte zde…]

Google Tag Manager

Google Tag Manager (GTM) se řadí mezi takzvané tag management systémy (TMS) neboli správce značek. Proto se v češtině nazývá Správce značek Google. Správný analytik mu neřekne jinak, než GTM [gétéemko] nebo [džýtýem]. Zjednodušeně je GTM prostředníkem mezi webem a [klikněte zde…]