Close

Co je dynamický remarketing

Stejně jako remarketing slouží k oslovování lidí, kteří již byli na tvém webu.

Oproti obyčejnému remarketingu se ale vzhled banneru vytváří automaticky a umisťují se do něj přímo produkty, které předním člověk  na webu navštívil.

Ukázka dynamického retargetingu. Den předem jsem vyhledával ledničky a mimojiné zabrousil i na eshop Electro worldu.
Ukázka dynamického retargetingu. Den předem jsem vyhledával ledničky a mimojiné zabrousil i na eshop Electro worldu.

Aby dynamický remarketing správně fungoval, je u něj na rozdíl od obyčejného remarketingu potřeba provést další nastavení.

U Skliku musíme účet propojit s profilem na zboží.cz do kterého musíme posílat produktový feed z eshopu. V Ads pak je zapotřebí upravit retargetingový kód tak, aby sbíral dodatečné informace. Ty jsou zvýrazněny na následujícím obrázku.

Kód pro dynamický remarketing v Ads
Kód pro dynamický remarketing v Ads