Close

Filtr pro změnu média u Heuréky a zboží.cz na product

Bez úpravy nastavení Google Analytics se budou všechny prokliky z Heuréky zobrazovat v přehledu Zdroj / médium jako heureka.cz / referral.

To znamená, že se bude řadit do kanálu odkazujících zdrojů.

referral
Běžné zobrazení Heuréky ve zdrojích

Úplně stejná situace je i u návštěv ze zboží.cz.

I zbozi.cz se zobrazuje s médiem referral

Jelikož jde ale o zbožové srovnávače, správně bys je měl mít s médiem product.

A toho docílíme použitím filtru.

Nastavení filtru pro změnu média na product u Heuréky a zboží.cz

Založ nový filtr a nastav ho takto:

Název:
Zmena media Heureka a zbozi.cz na product

Typ:
Vlastní filtr – Pokročilý filtr

V Pole A → Výpis A:
Zdroj kampaně =  (^|\.)(heureka|zbozi)\.cz$

V Pole B → Výpis B:
Médium kampaně = referral

Výstup do → konstruktoru:
Médium kampaně = product

Pole B je povinné

Nastavení filtru na Heuréku a zboží.cz

Rovnou i vlož do Google Analytics poznámku o vytvoření filtru (např. nasazen filtr na změnu média u Heuréky a zboží.cz).

Za několik dní pro jistotu zkontroluj, že se data upravují správně.

Pokud používáš i filtry na získání kategorie produktu u Heuréky do kampaně, tak tento filtr musíš zařadit až za ně.